Deze opdrachtgevers gingen je voor
Portfolio

Digital bootcamp Human Capital
Het thema was thrive & humanize, dus hoe behouden we de menselijkheid, die “human factor” in een wereld waar technologie, automatisering en digitalisering de norm is geworden. Omdat er al veel over COVID wordt gesproken wilde Deloitte niet alleen daar de nadruk op leggen. Het toekomstige werken is immers meer dan de COVID periode en thuiswerken overleven.
Door voorafgaand medewerkers te interviewen en deze filmpjes te gebruiken als input voor de presentatie voelden medewerkers zich betrokken en gehoord. Met de paneldiscussie direct volgend konden we dieper ingaan op actuele thema’s.

Keynote jaarlijkse 'Technisch Kontakt Beraad'
Doordat interactie met 1200 medewerkers vanuit de opnamestudio (broadcast only) niet mogelijk was, kwamen we samen op het idee voorafgaand interviews te houden met een tiental medewerkers, deze op te nemen en de input te gebruiken voor de presentatie. Hierdoor lukte het in de organisatie te duiken waardoor medewerkers zich herkenden in het verhaal en zich verbonden voelden met hun collega’s verspreid over de hele wereld.

Sales meetings rayondagen
Voor online sales meetings zocht MCB een externe spreker, die de sales collega’s een inspirerende en krachtige keynote kon geven, middels een van te voren opgenomen webinar.
Het thema van de meeting was ‘positive vibes’. De organisatie is volop in verandering en ze wilden de sessies gebruiken om met elkaar de successtories te delen, kijken wat voor mooie zaken er op hun pad komen en vooral, de organisatie ‘future proof’ maken.
Door voorafgaand medewerkers te interviewen en deze filmpjes als input voor de webinar te gebruiken lukte het in te spelen op de veranderwensen van MCB. De opdracht aan het einde van de video zorgde voor de gewenste discussies en concrete actieplannen.

Projectbeheersings-Vakdag

Jaarafsluiting

Jaarafsluiting

Health week

Health week

Jubileum viering

Diversity week

Afdelingsdag
